August 3rd, 2011

AC Milan: Practice Makes Perfect

There were interesting results among the AC Milan players when training called for Yoga Position No.45: The Hump.

 

Related Posts with Thumbnails

21 Responses to “AC Milan: Practice Makes Perfect”

  1. one tree hill dvd is a good introductory the hills dvd for the beginner.I used to take disney 100 years of magic dvd lessons when I was about 15 years old. Learned golden girls dvd and could play a few the office dvd. I would recommend this the king of queens dvd for any beginner married with children dvd player.

  2. Mrs. Q.Borri says:

    I see a cat-fight starting!! :D grrrrrr…

    Btw: Zlatan we know you are an expert on this position *sight* you dont have to throw it at our faces… still i cant helped to love it…. only if he knew the wild dreams we have w/ him ;P <3

  3. Annie says:

    Do you girls like the way Zlatan does his hair now? Cause i'm confused!

    • Marika says:

      I kind of like his hair, he looks like hot pirate. And he does not always keep ponytail… But I like him to shave his face. But he always look hot to me no matter how his hair is done or what he wears !!!!

    • Lilly says:

      I'm weirded out by the hair-facial hair combo tbh. I normally drool uncontrollably over Zlatan, but lately he's testing my patience (what with the -barf- hunting holidays etc)

  4. Marika says:

    Way to go Zlatan, lead your teammates into better performances . You are one fine man!!!!

  5. eg4 says:

    If I could figure out which one for sure was Alessandro Nesta, I'd Photoshop myself under him. Right after I learn how to use Photoshop.

  6. earidurt says:

    oh God…yesss!

  7. lovelife says:

    ive dreamed of this day since forever
    *thank you lord*

  8. footballandme says:

    Pato: "Do I thrust my hips once or Twice? Zlatan help me please?"

    Zlatan: * wiggled eyebrows suggestively* "With pleasure!"

  9. Isabella says:

    Ibra come to my Yard ☺♥

    *OMG*

  10. Alex says:

    Yeah. practice makes perfect! Go, practice more.

    - Football

  11. gillianrosh says:

    If y'all only knew the awesomely naughty dreams I have had about Zlatan…

  12. Allia says:

    Kickette: you are truly, truly shameless

    (what would i do without you!)

  13. Yanks4ever says:

    Oh look! They're practicing flopping!

  14. Leya_S says:

    Robinho: "Is this right?"
    Zlatan: "I'm so good at this, the *grass* could get impregnated"
    Pato: "*sigh* I could be on a yaht with Barbara right now…."

  15. DebS says:

    OMG! This is just too perfect!

  16. Tina says:

    The hump, ey? Well Zlatan looks, er, flexible, enough… *blushes*

  17. Maria V says:

    Hahahaha!!!
    Gggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!