September 11th, 2008

Bojan Krkic Makes His Spanish Debut

image

image courtesy of Getty Images

… and at just 18-years-old, he certainly knows how to make a memorable first impression.

Yowser.

Link: Bojan Buoyed by Spain Bow

 

Related Posts with Thumbnails

49 Responses to “Bojan Krkic Makes His Spanish Debut”

  1. aristeia says:

    OMG, he has one of those gorgeous chiseled Spanish faces (ie. Raúl). Damn you young 18-year-olds! *can't look… can't stop looking*

  2. TammyV says:

    So young, so dirty

  3. HoneyBee says:

    Venice-nice to see you're still proud to be Croat.:-) There will be opportunity for revenge at Wembley.I am glad that Bojan is playing for Spain and not Serbia.Cute very cute and talented. Lucy-is that sexy Rafa in your picture-if it is-shirtless one would be better?

  4. TammyV says:

    So young, so dirty

  5. Smurfette says:

    btw this totally belongs in the sex face thread!

  6. Sarah says:

    OMG! He's pretty hot in that pic. A hundred different thoughts went through my head when I saw that. Most were pretty much X Rated. Anyway…he played well last night and I'm glad they finally gave him a chance to prove his worth. (every word I wrote there was accompanied by giggles. I'm currently fishing my mind out of the gutter)

  7. mrscudicini says:

    DAMN….I need a toyboy and he might be it…

  8. P says:

    OMG! It’s Bojan Krkic!

  9. dos santos girl says:

    heeeeellll YEAH! I love BOJAN- not in that "I WANT YOU" way since I'm a couple of undisclosed years older but he's a really excellent player and he's just so sweet. It's about time he had his debut. LOVE LOVE LOVE him!

  10. Becca says:

    HES MINEEEEE! Im Only 14, So That Only Makes A 4 Year Difference. Mine.Mine.Mine.Mine. :P

  11. Genevieve Gourcuff says:

    Haaaahahahahaha classic!

  12. Sarah says:

    Krrrrrrrkic!!! Yay! (Haha and I'm sure Steph will be so proud to see her boy on the front page!)

  13. Kira.Darling < My says:

    On the only level
    i am in love with Bojan
    i support united
    but u just cant stop crushin on this guy
    haha
    girlies u no what im on about

    seriously im 16 and i would so hunt him down and find him lmao

    but seriously two word

    Hot IE

    offffft x <img src="http://www.kickette.com/images/smileys/tongue_rolleye.gif&quot; width="19" height="19" alt="tongue rolleye" style="border:0;" />

  14. JenFica says:

    Dirty little sod. 
    That being said, I am so going to hell for this, but he is one hot little Spaniard, even if he is 12.

  15. k2k2milan says:

    Go Bojan! Finally! Congrats!
    <3
    <3 <3
    <3 <3 <3

    And kate, thanks for the video, it was nice to hear his voice.
    He sounds so mature for his age eh?

  16. Rusty says:

    sometimes his eyes weird me out, but that’s cancelled out by his naked torso wink

    though his being far too young for me cancels out *everything*

    Congrats, Bojan! (and Steph!)

  17. TKP says:

    Oh. Wow. Thank you for this.

  18. misslim says:

    he is half serbian too

  19. SemiCharmed says:

    Holy mother of god! Anyone wanna make a trip to Spain with me? I’m sure he wouldn’t mind the age difference.

  20. suzie says:

    very nice. But he’s so young- I feel naughty just looking at him.

  21. miissy says:

    he is hot

  22. Mamichula says:

    DIRTY!

  23. Mrs. John Terry says:

    Ha, you dirrrty boy!

  24. Smurfette says:

    SEXXXY!

  25. kate says:

    YES!!!!!!!!!!!!!!! ohmygodohmygodohmygod I love him. He makes me feel like such a pedobear. He wears one of those dinky promise rings – hahahahha. Also, for those of you who are undecided: http://www.youtube.com/watch?v=fwp8ZuiGWVI His voice is what did it for me… it's sooo dreeeeeamy.

  26. Mrs. Podolski says:

    Yummmmy….such a hottie.

  27. Stephanie?sBojan says:

    Also! How tanned and gorgeous is he! for real, he is just dreamy! Serious! Love him!

  28. Stephanie?sBojan says:

    Bojan Krrrrrkic! okay, when that happened yesterday I about died! I have been advocating him for so long! I am so proud! and this post jut makes it so much better! I can't even describe how happy it made me! He is just perfect in everyway! also, best pic ever!

  29. Stephanie?sBojan says:

    Bojan Krrrrkic! Inside jokes FTW! and Becca, Bojan is so not yours, the fact that he could get arrested for dating you automatically rules you out! KTHX!

  30. Gina Villamelon says:

    Krrrrkic!! What a first impression indeed! *steps away to avoid the inevitable chain of thoughts from seeing that pic*

  31. klyn312 says:

    WOW!!! YUM!

  32. AJ says:

    Kinda reminds me of a young Raul. On that alone, I must approve even if he is a baby. ;)

  33. Venice says:

    Congrats to Steph, hubby's making it on the front page! Well done Kickette!

  34. Bri [Mrs. Sernando Q says:

    *liiick*

  35. Boston Red says:

    HA! This picture is amazing!

  36. carly says:

    I haven't really decided on this one yet, but it's a good picture of him and congrats on the debut!

  37. Lucy says:

    It's Mr Steph, in all his magical (and dirty) glory! I'm so glad Bojan finally got to make his debut, about time! :D

  38. FootballerChick43 - says:

    Oh my jeeez. He's EFFING AMAZING LOOKING!! What is it with Spaniards and looking so effing hot??

  39. lose that girl says:

    Lovely eyes! lose that girl blog

  40. Mrs. Vedran Corluka says:

    Krrrr.. (OK, this is kind of lame.)

  41. Mrs.Silva says:

    WOW HE IS HOTT! :)

  42. Mrs. Vedran Corluka says:

    Krrrr.. (OK, this is kind of lame.)

  43. Ali says:

    Oh Bo! Bringing the sexy~and I thought you were just all about the adorability. Loove the Krrrkics!!

  44. Baby Freya (Mrs Arbeloa) says:

    YAY! Congrats to Bojan and wifey Steph! Official Spanish hottie :) Maybe he will be edging close to the new F5!

  45. Paris says:

    I LOVE THE SPANIARDS WELL DONE KICKETTE!!!

  46. carly says:

    I haven’t really decided on this one yet, but it’s a good picture of him and congrats on the debut!

  47. Lucy says:

    It’s Mr Steph, in all his magical (and dirty) glory! I’m so glad Bojan finally got to make his debut, about time! :D

  48. Bri [Mrs. Sernando Queen Stalker] says:

    *liiick*

  49. LoveLamps says:

    Oh Steph! How happy are you right now?! He looks fabu in that Spanish kit.