March 10th, 2009

Now Boarding: Real Madrid

image

Sergio Ramos (and his Louis Vuitton), and Iker Casillas (below) seen in transit before today’s Liverpool v Real Madrid game. Image via ZUMAPRESS/KEYSTONE Press

imageIn unrelated random news, here’s a video link of Pepe Reina attempting to teach Iker some English. We can understand about three words, tops, in this clip. But, we have watched it several times because it reinforces our deeply held belief that Iker Casillas has The. Best. Profile. in the entire world, including outer and inner space. Fact.

cheers Kit!

 

Related Posts with Thumbnails

25 Responses to “Now Boarding: Real Madrid”

  1. mrscudicini says:

    The video may be my new reason for living…I really don't care what words come out of Iker's mouth, but keep grinning like that and you may have all of my soul… *sigh*

  2. mrs carragher says:

    what a result for the reds :)

  3. Becca says:

    Lol Love That Video!!

  4. MrsXabiAlonso says:

    I love that video, it is so damn cute.Can't wait for tonight's match!!

  5. torres4ever says:

    Ramos is looking gorgeous once again.BTW the vid was sooo funny!

  6. Genevieve Gourcuff says:

    Iker is GORGEOUS and that video is too adorable for words… I felt v sad for Iker this morning even tho I was going for Liverpool :( … Ramos should cut his hair again!! So much better looking with it short!!

  7. Lola says:

    LOL moonie The way Iker says "worst" made me go all funny inside, loooooooove Spanish accents!! The Ramos, metrosexual, never!!! I love him dispite, or perhaps because of, it.

  8. autumnmaple101 says:

    Gorgeous Iker! I felt so sorry for him…heard he cried after the 4-0 loss at Anfield.

  9. MrsXabiAlonso says:

    I love that video, it is so damn cute.Can't wait for tonight's match!!

  10. Sarah says:

    That video is so adorable. Love them both.

  11. FootballerChick43 - says:

    Hilarious vid!!!!!!! Iker's voice makes me swoon.

  12. Avenath says:

    Poor Iker…he was clearly the best Real player on the pitch and he still couldn't stop them from losing…he still looks good sad though…

  13. Nandia Mrs.The Ramos says:

    Moonie..that comment was so funny!! Both boys are YUMMY YUMMY YUMMY

  14. Rebecca says:

    Oh my.. Iker is so hot. I NEED A FAN OVER HERE! But Sergio on the other hand, blaah. For me, he's even worse than C-ron when it comes to the metrosexuality.

  15. Berbie's Barbie says:

    I feel bad for Iker during the game tho i wasn't rooting for any of the two teams.But the video is so adorable!

  16. suzie says:

    The video is just too cute.The way iker said "i don't know" and "worst keeper in the world" made me go all warm and fuzzy.And he's in liverpool!!!! And I'm stuck in manchester. Boo. I'm very nervous about tonight though.

  17. aristeia says:

    That video w/ Pepe and Iker is priceless… I've watched it like 4 times since yesterday. Btw, Kickette did you catch that shot during the RM/Pool game w/ Iker leaning his back against the post w/ his arms above his head gripping the post behind him? WOW.

  18. Callie says:

    Oh Iker *pritti hearts* Even when he's fail, he's a win!

  19. Posh says:

    I know the writer of this blog is completely in love with Iker for some reason. Im sorry, I just dont see it. Looks plain and boring to me. If he weren´t ´quasi-famous´I wouldn´t even give him a glance walking down the stree.

  20. HiL says:

    That video is great! lol. how cute are they.

  21. LizB (Mrs. Vucinic) says:

    I’ve watched that video too many times to count. It was HILARIOUS!

  22. Moonie says:

    Im totally shocked The Ramos is willing to be photographed with a man wearing an anorak!

  23. Cici says:

    Ramos is looking hot again!!

  24. Erin says:

    Awww, cute Pepe! And Iker too. ;)