July 26th, 2010

Kickette Catch Up: Weekend Gossip Cheat Sheet

Chelsea FC to Liverpool FC

Saturday

Liverpool's Joe Cole family- It’s nice to see the London born-and-bred Joe and Carly Cole getting accustomed to their Liverpudlian surroundings. While Joe was seen wandering in John Lewis between lunching with his family and returning on his own to their hotel-away-from-home, Mrs. Cole went shopping for home decor at Zara Home and M&S Homes. Let’s see how Ruby Cole adjusts to the nappy modelling spotlight. [Image left via OK! Magazine]

- Jermain Defoe and Chatelle Houghton – again?  How… lovely.

- Cheryl  Cole won the weekend’s best news award: all signs point to her returning to work this week!

Sunday

- After 15 years and 542 matches, Guti leaves Real Madrid on a high note: having his quasi-confusing friends with/without benefits lady denying claims that he’s gay. Following his public declaration which apparently set their relationship status in stone, 24-year-old Noelia Lopez disclosed her plans to join him in Turkey. [Image via Que Me Dices]

- The boys from MLS side DC United demonstrated their hunky handyman skills. Take note: this is a potential Halloween costume idea.

- Has Elen Rives banned Christine Bleakley from spending time with her and Frank Lampard’s daughters, Luna and Isla? Is Frank’s tummy touch telling us that he and his new girlfriend don’t care?

- Forget the PDA, we’re more concerned about our souls turning to dust after seeing Helen Flanagan has bagged a Birkin.

All Weekend Long

Spain World Cup holidays[Images via DiarioFeminino.com]

Many Iberian-based footballers closed out the remaining days of their freedom, gearing up for a return to their club teams and pre-season training. Including:

- Pepe Reina, who beat the blues by playing golf in Palma de Mallorca;




CR7- On the last day of his vacay, Ronaldo took his family on a private boat ride before hitting up Blackjack nightclub in Vilamoura, Portugal. Please note the CR detailing on his shirt and shorts.






Real Madrid Sergio Ramos at the beach with his familyReal Madrid Sergio Ramos at the beach with family- Sergio Ramos. With his family in Cadiz. Wearing a pair of swim trunks reminiscent of his infamous holiday hot pants. We like to believe he constructed a bad arse sand castle + dragon moat for his niece.






Gerard Pique on vacation- Gerard Pique, who posed with scary-looking showgirls whilst in Ibiza last week.




- The Alonso Family. Travelling around Mallorca as a family unit, we’ve seen adorable Jon scurrying past his papa in a hammock and Nagore and Xabi relaxing on some rocks before leaving the island.

Related Posts with Thumbnails

80 Responses to “Kickette Catch Up: Weekend Gossip Cheat Sheet”

  1. Jessie says:

    that’s an interesting photos of pique and those “women”. sergio looks cute with his niece.

  2. Evodia says:

    Sergio Ramos is too sexy. I would love to see the rest of a certain tattoo on his lower regions. What a tease!!

  3. LoveFootballLoveFootballPlayers says:

    Oh Pique, he doesn’t even seem to know what’s going on LOL And the bald “lady” seems to want to go underneath him. “She” better know her place that there’s already a couple of spanish flags and one mexican flag claiming that territory…. grrr Who needs Disneyland when you can have Piqueland, lots of land to explore :D

  4. mamaly says:

    Those girls with Pique look like tranny’s
    Zip it up , babe

  5. Laurie says:

    I really hop Raul is coming to Gelsenkirchen, playing for Schalke. I live nearby and would consider to watch some games, now that Metzelder and, possibly, Raul are playing there.

    It would be great for the Bundesliga to have a new world class player, since most players turn to Bayern…

    Schalke always came second but this season the manager is really keen on winning. Schalke fans would love him…

  6. Did anyone else notice that Ronaldo's tank top says CR7?

    P.S: Jon Alonso is the most adorable little boy ever!

  7. VeNia says:

    i don't know what is happening to me…i am a sworn Barcagirl but in some way when the press said Guti would leave Real Madrid,i was sad…and now that he left i kinda feel like i'm going to miss him…it just doesn't feel right without him in Real…and trust me i trully am a sworn Barcagirl…

  8. Sra. Llorente says:

    Is Pique still dating that Nuria girl?? That pic with the showgirls seems to tell me otherwise..did he even go on holiday (to Ibiza) with her?? i know if my man (Llorente) went on holiday without me, right after i hadn't seen him for a month coz he was in SA, and took pictures with random showgirls, i would NOT be impressed :/

  9. noelle says:

    sergio is soo hot, and him with his lil niece is just too cute, my love for the ramos just grows even more =)

    here's a link for more of his vacation pics lol

    http://quemedices.diezminutos.es/noticias_famosos…

    • S4Jill says:

      Thanks for the link, he's looking so damn hot! Lovely to see him with his neice, so cute.

    • MadridistaJenn says:

      Awesome link! What is with these India Martínez references being thrown around? That girl in the pictures is his sister. Nonetheless, I enjoy shirtless Sergio. Does he wear speedos?

      • juliefromparis says:

        Its because there were photos of india and sergio taken at the airport when he came back from his. Unicef trip.. But i didnt hear from any love affair since so i dont know whats going on.

        • Sarah says:

          Actually, it was his sister in the airport pics, too. LOL

          • JulieFromParis says:

            :) ) Thks for correcting then!! Now that u mention it, i read one of SR's interviews some time ago in which he was "complaining" that medias always say Mirian is his new novia.

            • noelle says:

              i dunno about u guys but the less i hear about him having a gf, the better for me…. its his sister so better her than seeing him with some other woman, i get sad when he has a gf lol, it bothers me…i’ve practiced the ability to just think of sergio single….or dating me =)….. **wish i lived in spain**

              • JamilaRamos says:

                OMG Your words speak volume of what I, too think! It gets me so upset when I see him with other women, and it was exceptionally difficult for me after EURO 2008; There were videos of him with his then girlfriend…just so depressing.

                Me and friends are always talking about living in Spain…I just can’t wait until I’m 18 so I can have a chance to live in ESPANA!

                Oh and I always day dream that me and him are together, and at night I also make dreams that we are deeply in love et cetera. One day Noelle, just one day!

  10. lilygold says:

    Sorry but there is something about Christine Bleakley that I just can't stand. Is it the teeth, the smug, permanent grin or something else? I don't know what it is but I couldn't bear her on Strictly and she was a crap dancer anyway!

    • Laurie says:

      I don't like her, either. I hate her accent… I'm german and I can barely understand one word.. I find her nose and teeth too big. And I think she looks older than she is…

      But then again, it's just Frank Lampard. He's probably happy to have a girlfriend with a job.

  11. ASM says:

    hey..it is just me or is pique's pants is really unzipped??lol..

    • LoveFootballLoveFoot says:

      Let me go check……………….okay girl, I zoomed in and it appears my dear Pique has his zipper halfway down. He looks pretty drunk too look at his face. Can't believed I actually had to take a close look. I need to pay more attention LOL :D

      • ASM says:

        wow..wondering what he did with half-zipped fly surrounded with those "ladies"??LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL..

        • LoveFootballLoveFootballPlayers says:

          Well, “knowing” Pique he might have done it on purpose or on a dare from some silly boy named Cesc. Still, its a bit weird huh? LOL :D

  12. lulu says:

    First, to all Spanish kickettes out there: are there any more guys like the Ramos or Pepe or Xabi (or Nando… ^^) out there in Spain?? i've been crunchin numbers trying to find out the posibilities of running into one of their lost twins in a mall or something… I mean, really, I'm like, super curious… are they one-of-a-kind or do you get to walk around hunky sexyness like that 24/7?

    And secondly: Umm, is it wrong that I was kinda hoping for the metallic trunks to strike back? as much as I'm (very) pleased with the whole "LOW CUT" minimalistic-zen swimwear, I feel those were very Ramos-y.

    Anyway… he's… just.. Delish… ^^

  13. Inés says:

    CESC SHOULD LEARN FROM PIQUÉ! HE KNOWS HOW TO HAVE FUN!

  14. Mia says:

    What the hell….Pique? Haha he looks drunk! But still hot!!

  15. coco says:

    great pic of Ramos… but the pic with him and niece w/ sandcastle… is he on vacay with brother and his bro’s girlfriend or His girlfriend..hmmmmmmmm please say it aint so…

    • JulieFromParis says:

      He is on vacay with his bro René and girlfriend's bro Vania Millan ( Miss espana 2006 or something like that), René's daughter Daniela and his sister Mirian. No girlfriend to be seen…

      • coco says:

        thx… now I can breathe normal again ..lol

        • JulieFromParis says:

          You're welcome ! i already had several heart attacks spotting words "Ramos" and "novia/girlfriend" in the same paragraph, even if they were REALLY far from each other… (lol)

      • lulu says:

        Yayyyyyyy!!! our worst fears stay far away from us!!!!!!!!

        I'm popping the champagne! :D

        CHEERS!!!!!!!

        • JulieFromParis says:

          Can I celebrate with you?? It is definitely a champagne-type of news, lol!

  16. amanda says:

    im sorry but ruby dosent look cute for me :(

  17. Kleon says:

    Sorry, but lttle tatiano is still a bit unatractive to me… maybe it could be because of her mom’s gorgeuosness.After all, she’s cutter than before XD

  18. Liz says:

    Awwwww Ruby and Carly! She is a mix of both of them! So adorable.

    And Sergio, I love you!

  19. Eli aka NC says:

    OMG Ruby is such a beautiful baby!

  20. Zlatanista says:

    Thank you soo much for theese pics! Never seen Sergio with a kid before. That was almost too much!

    Xabi looks like a moviestar from the fifties, so handsome! And i think Pique is scared. I know i would be :)

  21. LaNovena says:

    stunning pics of Sergio!!!! :O

    and yeah Xabis familys so cute.

    Just hope the rumors of Higuains new gf are not true. Hed break my heart! :(

  22. Steph says:

    Aww, Ruby is so cute! :) And yay for Cheryl! Good to see her getting better and getting back to work soon. :) Sergio and his niece? OMG, cute. And of course, Xabi and his family are just gorgeous and awesome. Like @senoraramos said, I want to be adopted by them, too! :D I’ll settle for that. haha. And that pic of Pique with the showgirls? lol, yeah, they do look a little scary. :/

  23. MadridistaJenn says:

    My Cristiano crush is starting to wane and I don’t know why. Note to self: must watch YouTube clips of Cristi’s body (no face, just body) to regain my love for him.

    Pique and drag queens? I never knew, but now that I do, he’s seems like more and more fun (and hot)! Pique, let’s party!

    Sergio, dearest Sergio. Senor Sergio and niece Daniela, you all are the gummy bears on this vanilla Monday. Gracias, Sergio and Sergio’s muscly, tanned body *currently drooling on keys*.

  24. Goosie says:

    3 Things:

    1. Frank Lampard looks funny. I dunno. I don’t really see the appeal in him.

    2. I’m sad to see that Sergio’s cornrows are gone. I thought they were adorable.

    3. XABI. I love you. Ditch Nagore. Marry Me. Kthx.

  25. Erin says:

    Nagore is the luckiest woman in the world. And I would kill to play golf with Pepe Reina!

  26. Homeskillet17 says:

    the baby is SOOO cute!

  27. zahara says:

    the alonso family never fail to put a smile on my face.

    i think segio would be a great daddy, what with the pic with his niece and helping the kids in senegal.

    urgh, is ronaldo wearing a shirt(!) with his initials on it?i like that hes keeping his baby but he reminds me of a pissed off hussy in most of his pics.

    yay 4 joe cole!im glad hes at liverpool

    • gin_in_teacups says:

      He does seem like excellent daddy material. Now if only I could figure out how to be the mommy… Sadly it doesn't seem likely. How heartbreaking!

  28. Anna says:

    What has this hag Christine done to make Lamps so infatuated?!?

    Team Elen!

    • Iv says:

      Team Jacob!

    • tammyv says:

      TEAM ELEN.. hellz yeahz

      • Anna says:

        And Christine has no fashion sense at all – just proves what BOOOOOORING person she is!I know Elen was a bit crazy in that department, but she was creative, and had individuality. Since becoming a WAG, Bleakely invested in two handbags – black chanel and white stella mycartney and now she thinks she is in the league. Yeah right! It takes more than 2 "safe-pick" handbags to proove you have style!

        • Elle says:

          To be honest it’s better to dress boring/comfortable than wear stupid, ugly and tacky clothes like Elen, sometimes she looks just like clown. Anyway, Frank also doesn’t have good fashion sense

          • Anna says:

            You are right regarding Frank's fashion sense, that was my thinking as well. To be honest, I would never wear majority of what Elen is wearing, but my point was something else: Elen is not afraid to express her individuality and creativity, which speaks volumes not about her fashion sense, but her CHARACTER. While Christine looks bleak(ely) and uninteresting.

            To sum it up, if I were a guy, I’m sure Elen would appeal to me much more than Christine. And as far as I know how men think – I believe they would agree :-)

            • Elle says:

              Men don't care about fashion and what it express, they prefer women in clothes witch make them looks attractive and shows advantages of their figure. I think Elen is prettier than Christine, but her ugly clothes (and often bad make-up also) mostly turns men(and people generally) off, so I don't think they would agree

  29. Freya says:

    Why are all the Spain players in Majorca now?! I was there a few weeks ago but NO, they were too busy winning a World Cup to grace me with their presence on my summer holiday :(

    • Amber C says:

      I hear ya sista!!

      I was there just last week, They were all too busy with their WC celebrations. I am just extremely unlucky!!

  30. Liz says:

    why why why does Xabi have to be married? he's so hot!

    cesc & carla at a wedding!

    http://www.hola.com/famosos/galeria/2010072642127…

    • EllahN says:

      Thanks for posting this pic! I adore Cesc! Is it just me, or couldn't he do better than Carla? Not to be mean, she looks like a nice girl, but still…

      • Steph says:

        Yeah, I don't want to be rude either, but I agree. She seems like a great girl and all, but she's not that pretty. Especially in that pic. :/

      • Liz says:

        you are welcome.

        i totally agree with you. I don’t think Carla is pretty.

    • LoveFootballLoveFootballPlayers says:

      Ladies, ladies, ladies, how can you say that? Okay, I thought that too when I saw pics of her. Actually I had to see more than one because sometimes certain angles aren’t helpful in pics. Most famous ballers have beautiful women by their side but their relationships don’t seem to last long or are full of drama. There’s your Cescy for you, he obviously sees more than beauty in people. He seems like a great guy doesn’t he? Now you know he always has a brain and seeks more than physical attraction in a women. He may choose otherwise later but you’ll know he doesn’t let his fame and fortune go to his head. Besides, he has beauty with Pique, lol :D

      • LoveFootballLoveFoot says:

        I don't know who you're talking to Ines, but if you referring to me I never said they had a good relationship (no one else said that either). I was only stating that Cescy doesn't seem to go only after good looking women. That is all. Yeah, it would be hard to say she's an unattractive girl huh? I mean he doesn't see it that way but as people from the "outside" we tend to be more aware of things. He's cute enough for the both of them that's what I say :) . Pique sure knows how to "Pique" (pick) them LOL Steph have you decided on a spanish team yet?

      • Inés says:

        erm…I’m sorry, do you live in their house? do you sleep under their bed?
        how can you say that they have a good relationship if you don’t know them?
        girl, in my country we have a saying “every house is a world”!

      • Steph says:

        haha, that’s true, though. Sometimes certain angles are really unflattering. :/ Yeah, I like that about him. :) It’s good to know that he also appreciates a woman with a brain, lol, but just saying she’s not that pretty. I don’t think she’s totally ugly or anything, though, but that picture isn’t a great one.

  31. Missy Manchester says:

    1. I don't care what anyone says…I think Carly and Baby Ruby are fashionably adorable.

    2. I want the 2 minutes and 19 seconds I spent thinking about Jermain and Chantelle back.

    3. Yay Cheryl Tweedy.

    4. Monsieur Pique seems to be a very open-minded and accepting person but he might want to zip up his fly all the way before he poses for photos with drag queens.

    • lulu says:

      WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?? Pique's fly is open and I didn't realize???? thanks so much, mah friend! big iou

      • Missy Manchester says:

        LMAO…You were probably too distracted/horrified by the garish "girls" to notice the half-zipped fly. :D

  32. gin_in_teacups says:

    Is there anything cuter than Sergio with his niece? No, there is not. But baby Ruby and the little Alonso are certainly almost as cute.

    Pique with those girls – delightful thing to see on a Monday morning.

  33. tammyv says:

    So it is entirely possible that tory-lovin' conservative family-values supporting Lamps could have two baby mommas he is not married too?

    Does that give him two more baby mommas then manho of the year Defoe? And One more than skeve-tastic C-Ron? Well done Lamps, well done!

    To Joe and Carly, why are you pimping your kid? You don't need the money and YOUR CHILD DESERVES HER PRIVACY.

    The rest are adorable pics

  34. senora ramos says:

    this is such a sad day for madridistas :'( no more raul and guti :( i knew it was coming, but it's still sooooooo painful. goodbye my loves! good luck at your new clubs.

    baby ruby is so cute.

    sergio with niece? swoons!! so hot ramos. thanks for not breaking out metallic suit this year!!

    xabi, since you are coming out with such a beautiful fam, will you just adopt me?

    • Thea says:

      Well no more Raul and Guti, guess it really is the end of an era!

      • senora ramos says:

        it really is thea. they were there for the good and bad. just so sad to see them leave!

        • Thea says:

          more bad than good in the last few years, but they were loyal to the club and fans that made them. Just hope they weren't pushed out by Jose, really will struggle to write anything nice about him or RM next season.

          • senora ramos says:

            i don't think they were pushed. there's been talk of guti for a couple years now and raul at least this year. i know they had the support of the club, but i know that it is best for them and the club (however sad that may be) that they're gone. (even though it breaks my heart).

            and yea, bad lately, but how many players can say they won 6 la liga titles and 3 cl titles in their time at one club? it's also sad that they are leaving the league (though that would've been even harder to see them in)

            • Thea says:

              It's always sad when true lynchpins go… the Mourhino RM will be a VERY different team and maybe not for the better. But hey, it's not my team, they were just my pay cheque for a few weeks (he he)

        • Lisa says:

          I think they were forced out babe. The fact they didn't retire at Real after spending all their lives there (and joined other clubs) tells me they wanted to keep playing but Jose told them they weren't needed.

          Sad really. If any players deserved to retire as Merengues, it was these two. If Barca do the same to Xavi, Iniesta or Puyi, I will burn my jersey.

          Its also really sad Raul and Guti didn't pick up WC winners medals. To me they were a big part of making La Liga the best league of the decade.

          Hey once again I'm sorry for the comment on the earlier thread, Real Madrid don't make me nauseous ALL the time… just 90% of the time.

      • JulieFromParis says:

        i remember watching Los merengues' games with my dad when i was like 10 and i LOVED Guti!! Dont want to sound sentimental or anthg but i always think about my father when i see Guti on the pitch, sweet memories!

        • SoccerDuckie says:

          I'm a sentimental chook, so it's just not right that RM will be without Raul and Guti. That they're finishing their careers there is just, well, wrong. I really hope it's not because JM didn't wanna make room for them. Coz I'm on the fence about him already. Oh well…