June 13th, 2010

The Real Winner: David Beckham’s Bitchface

Image via Reuters

T’was the bitchface heard round the world; your play, David Villa.

Related Posts with Thumbnails

17 Responses to “The Real Winner: David Beckham’s Bitchface”

  1. Molly says:

    Becks is still one of the sexiest ever….and the bitchface was brillant lol.

  2. senora ramos says:

    i for one thought the bitchface was awesomely funny and so did everyone at the bar i was watching the match at. put he can't touch villa

    • Einah says:

      Right on! Never seen this David going full-on Bitchface but NOBODY does the bitchface better that Daveeed :D

  3. Goosie says:

    i love becks. love him. bitchface. whateverface. i dont’ even care. he could be naked for all that i know and i’d still love him ;)

  4. beri says:

    ahhh….yes, it was the bitchface seen around the world, but it's the sexiest bitchface!

  5. izzy says:

    I got major bitchfaces from the boys I was watching the game with when i commented quite loudly that Beckham was making a bitchface that was worth of a mention on Kickette this week. There jaws litearlly jopped lol. Thank god I have you ladies.

  6. Tashinka says:

    That is now the wallpaper on my phone. He may fall to 3rd place in the bitchface race, but he is king of the one raised eyebrow. Love it!

  7. Barcelista says:

    Oh seriously come on! I’m sorry ladies but thats like no where near the bitchfaces we’ve seen from Villa and Nando!

    Kickette – you’re comparing him to the king and queen of bitchfaces..

    I personally don’t think Becks belong there.. He can compete with Ibra about 3rd place instead.. :)

  8. MEER. says:

    I saw that on the telly. OMG, if looks could kill…

    …Green would have been a dead man.

  9. loma says:

    Priceless!

  10. Ana;) says:

    Haha yup that was one of the top topics on Twitter yesterday! I can't help but feel for rob becks is seriously out for him hehe

  11. elnino says:

    Well Kickette if my goalie pulled the type of crap Green pulled yesterday I'd bitchface like that too!! It takes a truly idiotic goal like yesterday's to make BECKHAM bitchface in a way that jeopardizes David and Nando.

  12. Ella says:

    I think this is definitely up there with the best of the bitchfaces!

  13. suzie says:

    It's a "Landon is NEVER gonna let me here the end of this" bithface.