November 27th, 2006

the WTF files: david james

Dearest David, ye of former friday fit fame:

Look, we support your need to be creative, we really do. It’s an admirable trait.

But after the reveal this weekend of la barnet?

We have to issue this formal statement:

Hair relaxer is not a toy.

It is not meant for male footy players, especially those gifted with good looks and a half-assed/mostly crappy talent for goal tending.

The comb-over style of hairdressing is for bald men clinging to their three strands of hair. You are not those men.

You could have worked it out. You could have gone with a short, spiky-ish, messy doo. You know, like 99% of the general population is wearing right now. Did you miss that memo?

Wanting to be different = good. This = bad.

Finally, knowing that the relaxer you used is called “Bold and Beautiful” ? Go play in the traffic, you big girl.

Related Posts with Thumbnails

5 Responses to “the WTF files: david james”

  1. patsy says:

    I think he looks pretty dang good. It probably has to be all cemented down because he will sweat during the game.

  2. Emma says:

    Yup. I screamed when I saw him. He’s so hawt otherwise.——-

  3. Anonymous says:

    Hi! Do you wan’t to exchange the links? Answer me here , please.

  4. Anna says:

    David James is never going to quit with the hair thing. I think he’s going with the ‘shot in the dark’ method of things – keep going at it until finally he hits a hairstyle that’s just right. This, I’m a afraid, was NOT the golden attempt.

  5. carly says:

    lol poor him!