October 2nd, 2008

Vedran Corluka’s Fiancée Needs a Coffee

imageimage

Hey, we’ve all been there: drunk off our faces, falling about and acting a twit, in need of a strong expresso before we get arrested or worse, break a stiletto.  Luckily, we’re smart enough to ensure that anyone who would dare videotape us is killed on sight or paid off in chocolate.

Vedran Corluka’s fiancée, Iva, obviously hasn’t yet figured out how to manage her drunken bribes, because this leaked, shaky video features her and her mates in high levels of intoxication with thongs a flashing, push-up bras in full effect, off-key singing and calling out to boys in cars whilst half hitch hiking.

As we all know, Corluka recently made the move from Man City to play for Tottenham, so we’re quite sure he’s already got enough on his plate to worry about.

A few randoms: Iva is a law student who has moved her studies to the UK to be with Vedran, and during the video (filmed in Zagreb) one of the cars that drives by causes her to ask, “Oh, my god, is that my dad?”

Anyhoo, this is somewhat of a scandal in Croatia. Here’s where we think the real scandal lies, Kickettes: The video contains shiny silver thigh high boots. Worn in public. Not ironically or at a fancy dress party. It is therefore not safe for children or the visually sensitive.

More pics of Vedran at verenji.hl
Iva and friends video: via 24sata.hr

cheers Ivana and Venice!

Related Posts with Thumbnails

16 Responses to “Vedran Corluka’s Fiancée Needs a Coffee”

  1. ren says:

    oh yeah… I do agree that corlukas fiancee really needs coffee? Why? for you to find it… that's how it is and it will always be fine. What is a Root Canal

  2. bey says:

    he looks like doctor Kovac form ER :)

  3. autumnmaple101 says:

    Wow Corluka looks great in this pic!

  4. FootballerChick43 - "Mrs.Ballack" says:

    The boots. Oh my goodness. I couldn’t decide if they were a bold move or if she was auditioning for a Star Wars sequel.

  5. JenFica says:

    Oh, good lord, but he is one sexy man!  God, he wears tight pants really well!  I can’t stop drooling over those pictures!  As for his WAG, I feel rather sorry for her having to deal with the fallout from this video.  For me, it’s not THAT bad.  I mean, how many of us have NOT gone out, gotten shit-faced and made fools out of ourselves while young and dumb?  But, oh god, is she one lucky young lady.  And I hope she knows and appreciates it!!!

  6. Venice says:

    I’ve no interest in his skanky WAG whatsoever. Or any WAG for that matter. Yeah his taste in women is odd, but he’s seriously fallen head over heels for her, and he’s very loyal to her. In a way I have to respect that.

    The only thing I’m interested in are his super hot pics from that photo shoot.

  7. HoneyBee says:

    Venice,I think everyone in Croatia know that he is crazy about her.I haven’t seen her before-she is gorgeous but obviously not very stylish in fact looks a bit trashy.I hope she learns something from this. And maybe he will learn something too.He is so handsome.

  8. rania says:

    Love Corluka – nevermind his bird. Look at that face!

  9. SpaceCowgirl says:

    The boots! LOL! Part of me just thinks they're horrendous, and part of me wishes I had the guts to wear them myself :O)

  10. PlavaDiva says:

    In Croatia Corluka is often laughed at because of chosing that girl. They are actually engaged, and as I know, she no longer studies law. As for her beatuty, ok, she's got nice boobs, other than that, average. Here are some more links, just for laughs: http://www.fashionguru.com.hr/trac-party/corlukin… http://www.fashionguru.com.hr/wtf/fotogalerija-iv…

  11. aristeia says:

    I have to agree with Becca, I think I would be pretty paranoid about anyone recording me knowing how easy things get out now. Although it's a shame that you can't even trust your friends now. Boots aside, she is a very pretty girl.

  12. Becca says:

    Its obvious. if you are gonna be in the public eye, dont let people record you doing that, its clearly gonna get out. and also, dont wear things like that. She is pretty though. lol

  13. Stephanie?sBojan says:

    OMG The Boots! it's incredible, the nerve to wear those and not be in a strip club, i can't believe it!

  14. Johnna says:

    Not watching the video as it'll probably shut my computer down, but damn his fiancee is hot from the picture. He isn't half bad himself.

  15. Moonie says:

    Oh dear!

  16. Baby Freya (Mrs Arbeloa) says:

    *gigglesnort* I don’t think I need to say anything else!